Cura de slabire – cele mai cautate diete pentru a pierde în greutate

Cura de slabire

Se știe deja ca obezitatea este asociată cu multiple boli si poate conduce la acumularea de grăsime în artere, ceea ce în ultima fază poate duce la infarct sau accident vascular cerebral. Uneori, chiar și modificările minore în regimul alimentar pot fi suficiente, însă este important ca aceastea sa fie respectate pe termen lung.

In mod sigur, pierderea în greutate este foarte importantă atunci cand vine vorba de a arăta și a ne simți bine cu noi înșine, de aceea este esențial să se promoveze cat mai mult educația alimentara, obiceiurile sanatoase și orientarea spre un stil de viață echilibrat.

Evita excesul de zahar si carbohidrati

Evita excesul de zahar si carbohidratiAlimentele bogate în zahăr și carbohidrați sunt, în general, o problemă pentru oricine dorește să slăbească, avand un impact major asupra echilibrului insulinei care este hormonul cu cel mai mare depozit de grasimi din corpul nostru.

Asadar, dacă scădem nivelul de insulină printr-o dieta cu conținut scăzut de carbohidrați si prin stapanirea poftei de dulce, organismul începe să ardă aceleași grăsimi, în loc de carbohidrații pe care i-ar fi consumat în mod normal.

Printre alimentele care trebuie evitate atunci cand încercam sa scapam de kilogramele in plus se regasesc: înghețata, iaurturile cu fructe bogate în zahăr, prăjiturile cu crema, carne grasa, ketchup, maioneza, paine, cartofi, fructe uscate, cârnații, alcool, uleiuri vegetale rafinate.

Adopta un stil de viata sanatos

Un stil de viață sanatos și împlinitor ajută la lupta împotriva obezității. Pe lângă miscarea fizica, multe alimente care sunt deja consumate în mod regulat joacă un rol major într-o dieta sanatoasa, facand posibila pierderea excesului de kilograme.

Poți include urmatoarele alimente într-un regim alimentar de slabire:

  • produse din cereale integrale
  • legume
  • peşte si fructe de mare
  • nuci si seminte
  • iaurt natural (sarac în grasimi)
  • ulei de cocos
  • salată verde și leguminoase
  • scorțisoara

De asemenea  recomandăm:

Dieta balerina – cum să slăbesti 1 kg în fiecare zi

Dieta Dukan, pas cu pas. În ce constă dieta preferată a vedetelor?

Bea mai multă apa

Mentinerea unei hidratari optime pe parcursul întregii zile permite acumularea de energie suficienta pentru efectuarea activitatii fizice, fara sa ne fie la fel de greu precum ar fi daca n-am consuma deloc sau doar putina apa.

Mai mult, consumul a pana la 2 litri de apa pe zi, ajuta la activarea metabolismului, eliminând toxinele care, mai devreme sau mai tarziu, afectează organismul.

Considera remediile naturiste

Chiar si unele dintre cele mai populare diete de slăbire recomanda utilizarea de remedii casnice pentru a slăbi și a reduce grăsimile din organism. Este o opțiune excelentă si pentru a ajuta la detoxifierea organismului, datorită proprietăților care ajută la arderea grăsimilor, accelerarea metabolismului și la eliminarea toxinelor care contribuie la creșterea în greutate.

Dacă ceea ce îți doresti este într-adevăr sa pierzi kilogramele in plus, inseamna ca poti introduce fara probleme urmatoarele remedii în cura ta de slabire:

  • Ceai verde: diuretic ce elimina excesul de lichide acumulat în organism, si creste consumul de calorii din corp, favorizând arderea grasimilor.
  • Ceai de ghimbir: crește metabolismul corpului, determinând organismul să consume mai multă energie, contribuind astfel la pierderea în greutate.
  • Sucuri de legume: un pahar de suc natural oferă o senzație de sațietate pentru o lungă perioadă de timp, prin urmare favorizeaza consumul unei cantitati mai mici de mancare.

Nu sari peste micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei care stimulează metabolismul, arzând calorii de la început și oferind energie corpului pentru activitate intensa pe parcursul întregii zile. Mancarea consumata dimineata nu doar că ajuta la accelerarea metabolismului, dar este si singurul mod de a controla pofta de mâncare până la urmatoarea masa principala a zilei. Desigur, aceste gustari trebuie să fie sanatoase.

Astfel, la micul dejun se pot consuma lactate, o portie de fructe, cereale și / sau un mini sandviș de carne usoara de pui sau de curcan, astfel încat să nu îți fie foame toată dimineata. Stomacul tau îți va multumi, iar tu te vei simti in forma pe pe durata intregii zile.

Adauga intodeauna proteine

Nu sari peste micul dejunPe lângă faptul că sunt necesare pentru construirea țesuturilor și au alte funcții esențiale în corpul nostru, alimentele bogate în proteine te ajută să slabesti. Pe de o parte dau senzatia de satietate, iar, pe de altă parte, ajută la dezvoltarea masei musculare.

Mai mult, daca le combini cu exerciții fizice, procesul de slabit va fi mai ușor iar corpul tau va arata mai tonifiat si fără cateva kilograme într-un timp mai scurt.

Urmeaza o dieta alimentara

Schimbarea obiceiurilor alimentare prin adoptarea unui plan de dieta consecvent sau un plan de nutriție permanent servesc drept ghid pe drumul către greutatea normală susținută. In primul rand poti incepe prin a alege unul din regimurile prezentate mai jos unde sunt incluse chiar
și dietele rapide:

  • Dieta Atkins: reduci carbohidrații, cresti aportul de grăsimi și proteine, pe de altă parte. Acest plan de dieta poate include, de asemenea, prea multă sare și prea puține vitamine și minerale.
  • Postul intermitent: mananca 8 ore pe zi și apoi pauză timp de 16 ore. Postul intermitent este considerat o metodă blândă în combaterea kilogramelor in plus, cu efect benefic pentru sanatate.
  • Dieta cu shake-uri: băuturile dietetice prefabricate pot înlocui cele mai importante mese, desigur, dacă conțin toate ingredientele necesare pentru organism.
  • Plan alimentar de 7 zile: dietele rapide de acest fel ne ajută să slăbim într-un timp scurt pentru o ocazie specială sau pur și simplu ca începutul unei diete de lungă durată.
  • Dieta cu conținut scăzut de grăsimi: desi este una dintre cele mai populare diete, acest tip de cura de slabire este pusă la îndoială din ce în ce mai mult de nutriționiști. Grăsimea are probabil în mod greșit reputația de cel mai de temut factor de îngrășare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *