Ce este dieta indiană și cum te poate face să slăbești în 7 zile?

Ce este dieta indiana și cum te poate face să slăbești rapid

Textele religioase hinduse susțin o practică ce promovează respectarea în mod egal a vieții tuturor ființelor vii. Acest principiu stă la baza unei diete lacto-vegetariene (sau dietă indiană), uciderea animalelor pentru hrană fiind considerată un păcat în culturile hinduse.

Dieta indiană lacto-vegetariană descurajează consumul de carne, deși celor care urmează aceasta dietă li se permite consumul de produse lactate, ouă și pește.

În ce consta dieta indiană?

În ce consta dieta indianăDieta tradițională indiană promovează orezul ca element primar si pune accentul pe un consum ridicat de fructe precum roșii, pepene galben, portocala, mărul, lămâia și grapefruitul (cu excepţia strugurilor, bananelor lychee, şi mango), numeroase legume, semințe, nuci și condimente.

alta dieta rapida similara, care se concentreaza pe consumul  fructelorlegumelor si a orezului este dieta Balerina. Dar pentru cei care nu se grabesc si ar dori sa acorde suficient timp pentru a invata cum sa manance sanatos si sa slabeasca, le sugeram sa verifice cum functioneaza dieta Rina 90 zile.

În același timp, aceasta dietă are la bază câteva principii interesante, de exemplu, propune să nu se amestece proteine cu carbohidrați în aceeași portie. O alta particularitate a dietei indiene constă în faptul ca ingredientele trebuie sa fie proaspete și întregi, remarcându-se prin calitățile lor de a promova o sănătate optimă.

Propunere meniu pentru dieta de 7 zile

Dieta indiană prezintă mai multe variații, printre cele mai populare regăsindu-se programul de 7 zile sau o săptămână), utilizat pentru pierderea în greutate. În continuare, exemplificăm un plan alimentar ce poate fi urmat pe parcursul celor 7 zile de dietă:

Dieta indiana – ziua 1

  • Dimineața devreme: o cană de apă caldă cu 2 lingurițe de suc de lămâie, băutură ce pregătește corpul pentru procesul de ardere a grăsimilor și accelerează procesul în conditii de activitate fizica.
  • Mic dejun: o ceașcă de ceai verde și 2 fursecuri.
  • La jumătatea dimineții: pepene verde, mere, portocale, rodii si alte fructe care pot creste aportul de apă.
  • Prânz: o ceaşcă de orez brun sau alte legume si brânză de vaci.
  • După-amiază: o ceașcă de ceai verde neîndulcit si două fursecuri.
  • Cina: poți sa consumi curry cu legume si brânză de vaci la această masă.
  • Înainte de culcare: 1 pahar de lapte cald cu un vârf de turmeric, o băutură excelentă pentru detoxifierea organismului si pregatirea pentru somn.

Dieta indiana – ziua 2

  • Dimineața devreme: un pahar cu apă caldă și oțet de mere, băutură ce are rolul de a accelera metabolismul și de a oferi organismului suficientă energie, pentru a te ajuta sa slabesti.
  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea neagră neîndulcită și câteva migdale.
  • La jumătatea dimineții: un pahar de apă de nucă de cocos cu amestec de fructe.
  • Pranz: 1 ceaşcă de orez brun, 1 cana de legume fierte și 1 castron de caș.
  • După-amiază: o ceașcă de cafea neagră neîndulcită.
  • Cina: se poate consuma o salată de legume cu brânză de vaci.
  • Înainte de culcare: un pahar de lapte cald cu șofran.

Dieta indiana – ziua 3

  • Dimineața devreme: 1 cană de suc de aloe vera + 1 fruct la alegere.
  • Mic dejun: fulgi de cereale integrale si 1 castron de legume.
  • La jumătatea dimineții: 1 ceașcă de ceai verde si 1 mână de fructe uscate sau nuci.
  • Prânz: 1 castron mic de orez alb, 1 salată mică de varză/germeni si 1 cană de lapte.
  • După-amiaza: un iaurt fără zahăr + o mână de fistic.
  • Cina: un castron mic cu orez si 1 castron mic cu caș.
  • Înainte de culcare: un pahar de lapte cald cu un vârf de turmeric.

Dieta indiana – ziua 4

  • Dimineața devreme: un pahar cu apă de cocos + 1 fruct la alegere.
  • Mic dejun: cereale integrale si 1 cană de ceai negru neîndulcit.
  • La jumătatea dimineții: 1 pahar de suc de fructe proaspete si 4/5 migdale.
  • Prânz: 1 castron mic cu orez de cocos, pește copt și 1 castron mic de caș.
  • După-amiaza: 1 ceașcă de ceai verde + 1 ceașcă de floricele nesărate.
  • Cina: 1 castron de legume fierte sau crude și 1 castron de orez aburit.
  • Înainte de culcare: o cană de lapte cald cu șofran.

Dieta indiana – ziua 5

  • Dimineața devreme: 2 lingurițe de semințe înmuiate peste noapte în 1 cană de apă.
  • Mic dejun: 1 fruct la alegere și 1 cană de ceai verde.
  • La jumătatea dimineții: 1 cană de apă de cocos și 4 migdale.
  • Prânz: legume mixte cu orez și salată de roșii și castraveți.
  • După-amiaza: 1 ceașcă de cafea neagră și 2 biscuiți multi-cereale.
  • Cina: un cartof fiert, salată de germeni și 1 castron de caș.
  • Înainte de culcare: o cană de lapte cald cu un vârf de turmeric.

Dieta indiana – ziua 6

  • Dimineața devreme: o ceașcă de apă caldă cu o jumătate de lingură de suc de lămâie și miere.
  • Mic dejun: 1 ceașcă de cafea neagră și 4 migdale.
  • La jumătatea dimineții: 1 ou fiert și 1 fruct la alegere.
  • Pranz: o ceaşcă de orez brun, o portie de legume mixte și pește la cuptor.
  • După-amiaza: 1 ceașcă de lapte sau 1 ceașcă de cafea neagră și 2 biscuiți.
  • Cina: 1 castron mic cu caș și o portie de legume mixte.
  • Înainte de culcare: o cană de lapte cald și condimente pentru aromă.

Dieta indiana – ziua 7

  • Dimineața devreme: un pahar de apă cu lamaie.
  • Mic dejun: fructe proaspete, o ceaşcă de cafea neagră și 4-5 migdale.
  • La jumătatea dimineții: un fruct la alegere și 1 fursec cu mai multe cereale.
  • Pranz: 1 castron cu orez aburit, o omleta facuta cu albus de ou și 1 castron de salata verde.
  • După-amiaza: 1 pahar de shake de iaurt și o mână de nuci.
  • Cina: legume mixte și 1 castron de caș.
  • Înainte de culcare: o cană de lapte cald și condimente.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *