5 motive pentru a începe cea mai populară dieta disociata

5 motive pentru a începe dieta disociata

Dieta disociată sau dieta 333 este o dietă menită să te ajute sa slăbesti rapid câteva kilograme, bazându-se pe separararea (disocierea) unor grupe alimentare, combinația corectă de alimente pemițând organismului să ardă mai ușor grăsimile acumulate. Acest plan alimentar impreuna cu dieta Daneza si Dukan dieta preferată a vedetelor, sunt in top 3 cele mai preferate metode de slabit intr-o perioada scurta de timp.

Este important de menționat încă de la inceput ca dietele disociate sunt concepute pentru a pierde până la 5 kilograme, fie ca avem nevoide de acest lucru înainte de un eveniment, sau ca metodă de revenire după un exces alimentar sau o vacanță în care am mâncat mai mult decât este necesar și dorim să ne întoarcem la idealul nostru greutate, nefiind diete recomandate pe termen lung.

Principiile dietei disociate

Principiile dietei disociateRegimul disociat constă într-o o dietă strictă, de scurtă durată, care urmărește să-și atingă rapid obiectivul, prin urmare, dacă este prelungită mai mult decât ar trebui, poate duce la grave dezechilibre nutriționale care ar putea afecta sănătatea.

Deși aceste diete disociate au mai multe variante, principiul lor este același: neamestecarea substanțelor nutritive din alimentele care sunt împărțite în trei grupe. Ar fi alimente bogate în carbohidrați precum cartofi, orez, pâine, făină, leguminoase, cereale, paste, dulciuri și zahăr. Proteine alimente cu proteine ​​ca nutrient predominant precum carne, lactate, pește, ouă și nuci. De asemenea, neutru în care proteinele și glucidele ar fi compensate cu legume sau uleiuri vegetale.

Beneficiile dietei disociate

Dacă vrei cu adevărat să slăbești, dieta disociată de 7 zile va avea un efect mai clar, mai rapid și mai durabil dacă o vei urma intocmai. Astfel, s-ar putea să vezi rezultate încă din primele 3 zile de dietă disociată.

Dieta 333, pe de altă parte, poate fi un „antrenament” bun pentru conștientizarea conceptului de dietă și, întrucât nu are efecte dăunătoare directe, poate sa pregătească organismul pentru următoarele diete mai intense.

Principalele avantaje ale dietei disociate:

5 motive pentru a începe dieta disociata1) Dieta disociată este ieftină: nu se adaugă niciun alt ingredient sau supliment suplimentar la alimentele pe care le consumi în mod normal.

2) Este o dietă completă din punct de vedere nutrițional care, deși separă aportul de alimente în funcție de clasificarea lor, poți mânca orice (exceptand alcoolul, sucurile carbogazoase, cofeina si zahărul care nu sunt sănătoase), ceea ce înseamnă că organismul nu este privat de elementele esențiale în dieta disociată.

3) Nu pune accent pe caloriile consumate, ceea ce elimină anxietatea și stresul asociate dietelor cu conținut scăzut de calorii.

4) Dieta disociata este variată, poți mânca toate alimentele necesare, fără complicatii, deoarece nu include produse greu de găsit.

5) Este ușor de digerat – stomacul are suficient timp să proceseze alimentele și să usureze tranzitul intestinal datorită aportului de fibre.

Cum functioneaza dieta disociata de 7 zile

Dieta disociata a devenit una dintre cele mai populare diete de slăbit si, spre deosebire de alte diete, nu impune reducerea porțiilor de mancare, ci aderarea la grupele alimentare împartite în funcție de substanțele nutritive pe care le conțin.

Astfel ca, pe parcursul celor 7 zile de dieta, la micul dejun si la masa prânz sunt aceleasi și constau în:

Mic dejun: un grapefruit sau suc de grapefruit (poate fi alternat cu suc de portocale), un toast de pâine de in dextrinată și o bucată de brânză de vaci însoțită de un ceai sau infuzie.

Prânz: infuzie, gelatină dietetică sau morcov sau țelină și legume crude.

In ceea ce priveste cina din dieta disociată, vorbim de mese diferite si este important de mentionat ca zilele nu pot fi alternate si că este necesară respectarea unei ordini a consumului de alimente, astfel:

  • Ziua 1: legume, preferabil crude, gătite la abur, la grătar, la abur sau la cuptor fără ulei
  • Ziua 2: fructe, in special pepene galben și pepene verde deoarece au cele mai puține calorii (cu excepția bananelor și strugurilor)
  • Ziua 3: lactate, de preferat slabe în grăsimi (iaurt, lapte, brânză de vaci, iaurt etc.)
  • Ziua 4: combinatie de fructe și legume, de preferință crude
  • Ziua 5: până la 600 gr de carne de pui sau pește
  • Ziua 6: cerealele sunt permise în orice prezentare: paste integrale, orez integral și cereale, utile pentru tranzitul intestinal
  • Ziua 7: ouă fierte tari sau omletă

Alte reguli importante ale dietei disociate

  • Trebuie să bei cel puțin 2 litri de apă pe zi pentru a hidrata organismul.
  • Evită să bei apă in timpul mesei pentru a preveni senzatia de balonare.
  • Fructele trebuie consumate crude.
  • Nu ai voie voie să adaugi zahăr sau siropuri, fiind permis doar îndulcitorul cu conținut scăzut de calorii: precum stevia, zaharina, zaharoza, aspartamul sau fructoza.
  • Nu este permis consumul de ulei sau condimente; singurele condimente permise sunt ​​sarea, lămâia, piperul și oțetul de mere.
  • Gustările nu sunt încurajate, dar se poate mânca gelatină sau morcovi sau țelină crude, în orice zi a săptămânii.
  • Fructele permise în această dieta disociata sunt: ​​ananas, măr, pere, kiwi, prune, mandarine, portocală, grapefruit, căpșuni, zmeură și afine.
  • Grăsimile sănătoase se consumă cel mai bine în timpul prânzului sau al gustărilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *